петък, 25 септември 2009 г.

Копривщица Support Center

Потресаващо видео

7 коментара:

  1. Клипът е учудващо добре направен, но реалността, която описва, е ужасна. Напоследък непрекъснато се сблъсквам с това - да плащам за една услуга, а в замяна да получавам... решение, което само ми създава нови проблеми. Толко ли не му пука на никой да си върши качествено работата? Не мога да разбера...

    ОтговорИзтриване
  2. Стига си мрънкала, а се замисли, че в този гениален клип хората, дето са го сътворили, категорично са си свършили работата :)
    Умрях от смях, но е тъжно, понеже си е обективна действителност как се работи в съпорт-центровете...

    ОтговорИзтриване
  3. Хаха, за да сме и двамата доволни, Петре, предлагам създателите и актьорите от клипчето (които са на изненадващо добро ниво наистина) да зарежат „съпорта“ и да се насочат към сферата на киното и телевизията :)

    ОтговорИзтриване
  4. ОК, съгласен съм. И в туризма можем да ги назначим. В един хотел в Гърция една мома българка, работеща в кухнята, отговаряше на чудесен гръцки на всеки въпрос, свързан с храната. Но нямаше и идея как е на гръцки каквото и да било друго. Тя беше от типа на тези пичове, дето гледат в "менюъла" и отговарят и задават въпроси по него, дори и на суахили:) Ето това е "добре свършена работа", нали? :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ето още нещо по темата, което представлява интерес: real "helpful" от блога, посветен на неправилната употреба на кавичките в английския език :)

    ОтговорИзтриване

Други публикации

С питане и до Цариград се стига

Големи компании вече показаха, че няма страшно в това да „пенсионират“ някои от услугите си, така че аз ще последвам примера им. Преди десет...